Klachtenafhandeling ViaDennis
Afhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een product of de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
U kunt een klacht indienen over de dienstverlening maar ook over een product dat u in de webshop heeft aangeschaft. In alle gevallen kijken wij per specifiek geval wat we voor u kunnen betekenen.
Gegevens
Viadennis International B.V.
Wismastate 7
8926RA Leeuwarden
058-8450061
info@viadennis.nl
Rekeningnummer: IBAN NL15 RABO 0145 8924 41
Kamer van Koophandel: 01121875
BTW nummer: NL818457533.B01
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar ViaDennis bij is aangesloten. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze tevens voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.