Klantbeoordelingen viadennis.nl
Wij krijgen gemiddeld een 9.3 uit 10 uit 4590 beoordelingen van onze klanten op FeedbackCompany.
Lees hieronder wat onze klanten van ons vinden. Ook uw mening delen over viadennis.nl? Kijk op Feedbackcompany of Trustpilot.nl om uw review over viadennis.nl achter te laten. Wij horen graag wat u van ons vindt.
Goossens
20 november 2024
Product was op echt voorraad en direct leverbaar. Volgende dag al ontvangen. Hadden heel andere ervaring met 123-accu.
10
J.S.
20 november 2024
Goed bedrijf met aantrekkelijke prijzen .
10
CM Schouten
19 november 2024
Goede ervaring
8
Trees Stokman
19 november 2024
Prima geholpen
10
Marleen Esser
19 november 2024
Duidelijk en correct
10
D.Dingler
19 november 2024
Prima en snel in huis.
10
John Sikkens
18 november 2024
Prima
9
W Meiling
18 november 2024
top
9
Inge van Dijk
15 november 2024
Prima,snel geleverd
10
Eric Langen
14 november 2024
Echt hulde en bloemen, zoals ik geholpen ben. Goed advies en aanbod van een lijst met fietsdragers die geschikt zijn.
10
Karin Vink
13 november 2024
Zeer goed
10
Jan Mourits
13 november 2024
Snel en duidelijk. Geleverd precies volgens bestelling.
10
Klaas Broersma
12 november 2024
Goede ervaring. Het zoeken van het product vond ik overzichtelijk. De bestelling en levering verliep naar wens.
10
Henk Uittenbogaard
12 november 2024
Het bestellen van de juiste voeding verliep soepel. Wel was ik niet zeker of de voeding die ik besteld ook geschikt was voor mijn laptop. De aflevering op Terschelling via PostNL was een drama. 1. Ik kreeg geen melding van PostNL dat het pakket bij hen was aangemeld. 2. Op de website staat dat ik het afleveradres kan wijzigen via de website van de leverancier (PostNL). Doordat ik geen mail van hen ontving kon ik ook geen wijziging doorgeven van het afleveradres. 3. Bij navraag telefonisch ontving ik het track-en-trace nummer. Maar kon daar niet mee wijzigen. 4. PostNL verschoof vele malen het moment van afleveren. En op zeker moment was het pakket niet meer traceerbaar. 5. In overleg met jullie heb ik 2e bestelling gedaan. 6. Volgende dag ontving ik bericht dat bestelling geleverd was worden in PostNL filiaal. 7. Dat bleek de 1e zending te zijn. 8. Ik ga er vanuit dat de 2e zending zal worden teruggestuurd. En dat ik deze kosten gecrediteerd zal krijgen. 8. Service was perfect in de nazorg.
10
GWA den Boer
12 november 2024
Uitstekende service, ook na verkeerde aankoop
9
Op zoek naar aanvullende informatie over hoe onze klantenreviews worden verzameld door deze partijen? Gebruik de volgende links voor alle informatie over het reviewbeleid van FeedbackCompany en Trustpilot
Lees het reviewbeleid van FeedbackCompany op https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/policy-review-wetgeving/
Lees het reviewbeleid van Trustpilot op https://nl.legal.trustpilot.com/for-reviewers/guidelines-for-reviewers